Ana Sayfa > Evli Çiftler > Karım Nurayı Siktirdim Sex Hikayesi

Karım Nurayı Siktirdim Sex Hikayesi

Aralık 17, 2011 Yorum yap Go to comments

Uzaktan tanıdığım bir arkadaşım saunada çalışıyordu.lüks otelin saunası olduğundan kızlı erkekli saunaydı.başka bir arkadaşımda piyasadan iki kız bulmuş ve bana hadi saunaya gidelim demişti.Bende tek bildiğim sauna olarak arkadaşım isanın çalıştığı ve yönettiği bu saunaya getirdim.saunadaki buhar odasında iki kız ve iki erkek iyice terledik kızlar bikinileriyle idi.başka bir çift daha vardı ama anladığım kadarıyla oradaki kadın da piyasa malı idi.Oynaşmalar yiyişmeler gırla idi.


Daha sonra onlar gitti ve biz dört kişi kalınca kızların üstleri çıktı dipdiri memeler buharın

etkisiyle ter içindeydi.bir ara İsa içeri gelince bize gülerek hayırlı işler işareti yaptı.ben onu yanımıza çağırdım yaa bize biraz müsaade

etsen kimse gelmese buraya dedim oda güldü siz işinize bakın gelenlerde zaten o iş için geliyorlar dedi.Kızlardan biride gülerek yani sikiş mi demek istiyon dedi isa da evet dedi.kızda o zaman altımızı da çıkarsak bir problem olmaz dimi dedi.İsa evet dedi ve kızlarda çıkardı benim kız benim şortu çıkardı üü bu dimdik yaa dedi bende herhalde böyle harika amcıklar olunca dimdik olmaz mı yani dedim o arada isa baktı iş karışacak dışarı çıktı ve biz orada iki erkek manitalarımızı sikiverdik sonra şok havuzuna girdik biraz yüzdük ve sırayla isa nın ve diğer masajcının maharetli elleriyle masaj yaptık isa bayanları da masaj yapmıştı.
Aradan bi zaman geçmişti nurayla sevişirken yaa bu aralar performansın iyi değil bi heyecan bul deyince aklıma sauna geldi onu saunaya götürdüm. önce anlamadı ama geldi bikinisiyle buhar havuzunda epeyce kaldık orada başka bir çift daha vardı.isa gene geldi

benim manitamı görünce ooo işin iş dedi bende gülerek ve .

nuraya sarılarak evet bu manita harika dedim.o çıkınca da nuraya

bak sakın o eşim olduğunu bilmesin seni işini bitireceğim manitam bilsin dedim oda sen bilirsin dedi öbür adamla eşi çıkınca buhar havuzunda yalnız kaldık sevişmeye başladık bikininin üstünü çıkardık memelerin sivri uçlarını öptüm emdim morarttım sonra karımı döndürüp kalçalarının bikiniden taşan kısımlarını emip morarttım sonra karımın en sevdiği pozisyon olan şekilde onu domalttım alt bikininin arasından ben de arkasına geçip

dimdik olmuş penisimi amına yerleştirdim oda kapısı açık ve her an birileri gelme ihtimali vardı ve heyecanla işi bitirdim.sonra nurayla

şok havuzuna girdik birazda orada yüzdük ve masaj bölümü için ben elemana Nuray da isaya randevu verdik benim sıram önce geldi ben gittim sonrada Nuray içeri gitti.Nuray isaya yaa bu hakan beyle demin konuşmanızdan bişe anlamadım dedi oda nasıl dedi

İsa da hakan bey benim eski arkadaşımdır arada bir buraya bayan getirir buhar odasında arkadaşlarıyla birlikte grup takılarak halleder eh .

arada bir bizede iş düşer dedi.Nuray nasıl anlamadım” dedi.O da gülerek “eh bizde masaj yaparken bahşiş olarak bayanı her türlü masaj yapıyoz onada onlar ses çıkarmıyorlar dedi.Nuray “yani siz şimdi onların getirdiği hanımları burada beceriyor musunuz” dedi İsa kadınlar isterse

evet dedi o arada Nuray yüzüstü yatmış herif bi taraftanda elleriyle onun sırtını bacaklarını masaj yapıyordu.Nuray da” bak şimdi hakan nasıl masaj olmamı isterse öyle masaj yap” dedi.Erkek bikiniye elini atarak aşağı çekti hakana bıraksak ilk olarak bunu atar dedi Nuray öylemi yapıyordu dedi. İsa “evet” dedi kızda “sende at o zaman” dedi.Sonra Nuray kendini koy verdi İsa ona harika bir masaj çekti hele morarmış kalçaları okşadı avuçladı elini bacakarasına atarak amı avuçladı okşadı Nuray iç çekti erkek parmaklarından uzununu kızın amına geçirdi gidip gelmeye başladı kız oralı bile olmadı artık sonra erkek kızın üstüne çıkıp şortunu indirdi ve kocaman yarağını eliyle gevşettiği karımın o güzel amına geçirdi karım benimkinin en az iki misli yarağın kalınlığı ve uzunluğuyla inledi.kızı sikerken

ona yaa inanılmaz bişe buraya gelen kızlardan en dar kestaneye sahip kız sensin dedi Nurayda eee iyi sikemiyolar demekki dedi

erkek seni her zaman bekliyorum burada hem iyi zengin müşterilerden işlerde çıkar sana dedi.Nuray benim pezevenkim hakan olursa düşünürüm onu

ikna et sen” dedi.O gün saunadan ikimizde mutlu ayrılmıştık.Şimdi İsa ilede aram çok iyi bana ikide bir o geçen gelen bayanı getirsene deyip

About these ads
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: